30 December - Ligger kvar i sängen

Ligger ännu kvar i sängen man kanske borde ta
och byta om innan middagen serveras här hemma
hos Aleks . :P .

Hon kom in 12,40 och väckte mig. Kan inte tro att jag
sov så länge idag och längre kunde jag sova !

Jag och drömmar är farliga. För i mina drömmar
kommer allt de fram jag inte vill, men händer ändå.
Jag drömmer om det jag tänker på. Jag drömmer
om det jag förtränger. Mina drömmar är mitt liv typ.
Aja nog om det.

Vad som händer idag.
Ner till stan och fylla på Aleks Comviq sedan bara
slappa för imorgon blir det Serbfest för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: jonna

tack för åsikten:)

2008-12-30 @ 16:39:21
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0