25 December - Aleks inlägg



Jaa gott folk.. Här sitter då aleksandra estelle kompis om ingen visste ;) men så klart vet väll alla..
Vi har haft sjukt rolig dagar än så länge, alltid lika mycket att prata om:)
Vi har varit väldigt duktiga dem två dagarna , vi har bakat och lagat julmat, och en sak till , det va skit gott,
inte för att skryta men vi äger ;)

Nu sitter vi båda här och ser vad jag skiver ner ;) Nog om det.. Vi började vår dag
väldigt slappt, vi låg kvar i sängen och bestämde oss för att glo klart på filmen vi inte orkade kolla klart på inatt,
sen blev det skrik och gap så vi gick ut och gå med sara =)trevlig liten promenad med hundarna också ^^ 
Snart vi ska göra oss iordning till Mickes fest ;) Blir väll skoj , men när jag fick veta att det va bara killar där blev jag lite osäker HAHAHAHAHH XD åhh herre guden ( estelles ord , märks att jag är kompis med henne ) men men =) Vill ni veta nått mer ja , då får ni allt ta och ringa oss ;) Puss och kram på er alla =) 

Psss om ni redan har glömt bort vem som skriver får ni väll läsa där uppe ;) tihiii :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0