28 Augusti - Skola i få timmar

Ärligt talat så var det baratvå timmas skola igår och idag 3,5 timmar . :P .
Jag är dödens så idag har man då sovit när man kom hem från skolan .
Redigt skönt ska jag tala om för er . ! :D


Hatar Hatar Hatar !

Hahaha ! Jag tror jag döööör ! . Nej allvarligt ! Pallar inte ! xD

Ja på lördag ska jag till Bjuv och va med Flisan :D . och Cia :D
Sedan blir det att natta där . :P Hoppas på en väldigt kul helg :D .

Hum nu tänkte jag kolla på film och prata med Flisan och SARA :D <3


SARA JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MKT ! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sara^^

JAG ÄLSkAR DEJ MED PASTELL JÄVEL <3

2008-08-28 @ 22:32:23
Postat av: carro

Seriöst, e ert schema så eller de e bara nu i början??? =O

2008-08-29 @ 12:10:35
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0