19 Augusti - Dagen igår

Det blev ett långt inlägg igår innan jag stack ;)
Får se hur långt detta blir hoppas inte på allt
för långt så ni orkar läsa ;)

Precis vaknat och klockan är 20 över tolv och tänkte
berätta om min dag igår.

Resan mot Torsås började redan 08.51 med bussen.
Sedan var det tåg, tåg, buss och buss. Ja plus en
promenad. Fast den gick jag inte själv den gick jag med
Joel. Så efter typ sex timmar var jag framme hos min
syster yster Biina och Gabbe med Joel.

De log och sov när vi kom i soffan så jag tog mig plats
i soffan och kollade på filmen de hade igån :P Ja till
slut satt vi alla där och kollade på filmen.

Mat snacka då med andra ord och Biina och Gabbe
skulle upp och handla till ett bullbak som aldrig blev
av. xD Så när de kom hem så började jag och Joel
med maten för jag var sjuk hungrig och han var snäll
som hjäälpte till (A). Lax, pasta, sallad med tonfisk i.
Gott blev det (:

Ja vad gjorde vi sedan hum inte så mycket mer än
hum. Jo vi gick ut på balkongen. Sen in igen för att
sjunga på singstar. Eller Joel, Biina och Gabbe :D 
 Efter ett tag så bestämde sig Joel att han ville ha
godis. Så han och jag vandrade upp till byn för att
handla. Fast när vi väl kom så var han inte det. Fast
han handlade åndå. Så en promenad fick vi och det
var skönt efter typ en hel dag på tåg och buss. När
vi kom så skulle Biina hänta saker i stallet så vi
hängde med dit. :D

Kom tillbaka då var det allt folk här som ville hälsa
på (: Penny, Becca och Sara hette som :P .
Vi gick in och efter ett tag så ville jag se film och
jag vet att det var inte bara jag. Så vi satte igång
Joels efterlängtade film Rec. Den pojken brevid sig
när man ska kolla på skräck är inte så smart.
Han sitter där och skrämmer upp sig själv och
där försöker man fatta en film.

Efter att tag så kom Penny och satte sig också. :)
Vi tre satt och kollade på den filmen.
Jag skojar inte om att Joel verkligen satt och skrämde
upp mig för slutet i den filmen. har verkligen inte
skrikit till en skärck film på as länge och sedan kom det
till ett ställe i filmen där vi alla tre skrek. Jag skojar inte
om att jag blev rädd. Jag blev verkligen rädd ! . Haha .

Ja förra gången vi kollade på skräck tillsammans så
skrämde han livet av mig med hans mobil xD .

Efter filmen var det mycket vel hit och dit vart Penny och
Joel skulle ta vägen. Fast de stannade. Gick ut och höll
Gabbe sällskap på balkongen och så. Biina sov.

Kom in och satte sig vid datorn eller aa dom medans
jag satt och halv sov till en film. Typ efter halv så typ
somnade Joel och Penny så skulle jag väcka Joel när
den var slut så han kunde gå hem :P .Ja typ vid tre var 
den det och då gick Joel hem och det var det jag såg 
av han denna gången hoppas vi ses snart igen :D <3 .
Penny hon somnade i soffan och jag i Biinas säng. :P

Ja nu sitter jag här själv i Biinas och Gabbes lägenhet 
medans de är kollar på hästar. De kommer vell vid sex 
tiden eller något och jag har tänkt att städa lite här och 
så :D. 

Nej nu ska jag sluta detta inlägg,

Du får mig att lysa som solen själv !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0