Kväll på starnaden.

Dagen igår var en händelserik dag.
Ska försöka berätta så bra det går och det jag kommer ihåg.

Jag vaknar av att min irrterande väckningssignal på mobilen ringer. Skola var det dags för nu,
Sara skulle ju ta och följa med, men hon ligger hellre hemma och säger att hon har 
ont huvudet. Jo visst,
Vad ska man göra? 
Sur och irrterad går man till skolan och hoppas på det bästa. Det blir bättre när jag kommer till skolan.
Histroia först, svenska, engelska sen idrott, Skippade matten, 
Så jag åkte hem till mig och gjorde iodrning en fika till mig och Sara. Mycket mumsigt värre :). 
Var så trött så jag gick och la mig och sov i två timmar 
När man vaknar säger Sara att hon vill hem. 
Jag flippar ur och blir redigt sur och slutar prata med henne, Mohahaha , 
Sen fick hon dåligt samvete och säger förlåt för minst hundra olika saker.
Fast jag var fortfarande sur på henne . Så när vi åt satt jag och kaste mat på henne.
Så snäll är jag.
Senare kom Jacke, Philip och Jennie. Ligger på min madrass och surar typ.
Hahahaha , Åhh herre säge jag bara. Jag fick för mig att demostrera hur man inte skulle sätta sig i en fotölj.
Som jag skattade.
De tyckte jag bara var sjuk i huvudet som vanligt, Fast det tar vi inget extra för.
Jag är som jag är som sagt. Unik.
Okej då jag får väl erkänna att jag låste in de på mitt rum också. Fast inte Philip han var på toa.
De trodde verkligen det var Philip som var utanför och tog tag i det som Jack skickade ut från nyckelhålet!.
Som jag och Philip skrttade. Jag kunde verkligen inte andas.

Kvällen
Enterligen fick vi på oss skorna och kom ut.
Inhandlade lite muggar sen tog vi tag i våra ben och börja vandra mot stranden. Efter att hoppat runt på gartorna och sjungt sådär falsk så låtarna fördörs så var vi framme.
Och jag vill inte påstå något annat mer än att jag var hyper hela kvällen.
Vi kom fram, Kisse stund.
Hälde upp lite sprit till oss,
Jag kunde verkligen sitta där på "klippan" och bara kolla ut över havet med månens ljus speglandes ner i havet och höra vågorna som rullar in på stranden hur länge som helst.
Fast det blev inte så. En viss person blev en aning för full. Fast det gjorde absolut inget.
Det var kul och mysigt och jag var hyper och hade så sjukt kul.
På vägen hem så gick jag, Jacke och Sara på järnvägsspåret och de gik skit bra för oss.
Under tiden vi gick där på spåret kom vi på  värsta idén om att åka till andra sidan stan för att äta pommes och glass på MC. Vilken idé man kan få xD HAHAHA,
Fast Jennie och Philip kunde inte hänga på. Philip var en aning för  full så de gick hem till mig och sov.
Eller i rätta sagt Philip däckade hemma hos mig på min madrass.
Vi andra började vår promenad till bussen.

Bussen hem
På GA hoppade det på några killar som försökte få kontakt med Jacke. Fast det gick inte så bra. Hon och Sara satt och typ mådde inte så bra.
Ena killen ritade Sara på kinden och skulle rita Jacke i håret. Där satt jag helt hyper glad och bara skrattde.
- Ni är 20 åriga fjortisar. Så sa Jacke till dom.
Hahaha. Som jag skrattade åt allt.
Killen som skulle rita på Sara och Jacke pekade på mig och sa
- Det är så man ska vara smaila och skratta. Glad hela tiden.
Haha, han sa det passande då vi skulle hoppa av bussen.
Kommer hem. Sara och Jacke tar min säng. Philip och Jennie madrassen. 02.00 hemma.
Själv så sätter man sig vid datorn och laddar upp bilderna från kvällen.
Vid den tiden var jag nykter igen. Efter jag hade stängt av datorn gick in och kollade på film till 04.00.
Ja vad skulle man sova? Hittade en kudde tog täcket och la mig på golvet somade.
Jag kan gissa på att det var jag som bäst näst efter Philip då  :).

Tack för kvällen den var helt underbar ! <3image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0