Jag dör

Jag ber om ursäkt att jag kommer använda
ordet damp i detta inlägg.

Nu är det såhär. Jag höll verkligen på att
dampa sönder mig igår på allt och alla.
Fick värsta paniken på allt.
Först bussen, sen skolan på killarna.
Datan när man kommer hem och mitt
fitt arbete i svenksa. Sen inte nog med 
det så fick jag värsta dampet på andra
andra stora idioter som tror att de äger
alla och allt. Igår ville jag bara dö säger
jag bara. Allt vara så sjukt jobbigt.

Från fyra till halv tolv satt jag med mitt
svenska arbete. Under tiden hann jag
fälla en och annan tår. Inte nog med det
mitt internet dampade sönder igår.
Fick värsta paniken. Var på väg att
kasta datan ut genom fönstret.
Fast sen kom Lennart och fixade det
åt mig. Det var väl tur det. Annars hade
inte min svenska blivit klart.

Jag ställer klockan och allt på kvällen.
Börjar skolan 08.10. Vad tror ni att jag gör.
Jo jag vaknar 08.30. PANIK ! Shit misade
min Historia inte alls bra. Jag hade tydligen
stängt av min klocka i sömnen. Aldrig hänt
innan vill jag lova. Sterssa till skolan för att
hinna skriva ut svenskan och hinna läsa
igenom det så man var en aning förberedd
för att redovisa. Och det gick foint fint det.

Engelskan de ska vi inte ens prata om.
Där fick jag nästan migrän så jag la mig på
golvet och somnade. Tänka er jag somnade
HAHAHA.

Åhh herre när jag gick ner för trappan
missade jag ett trappsteg. Tro ni inte att jag
sträckte mitt knä innan idrotten.
Fast jag var med där. Och innan man slutade
så hann Jacke komma och nu skulle vi bara
cykla hem till mig och lämna cyklen sen ta bussen
till Väla. Helt slut i bena var jag. Fast det gick snabbt
över när man var med Jacke.
Som jag skrek efter mat.

Inhandlade en tröja och leggings.

Sen när vi var på väg till bussen så kände jag
verkligen hur ont det gjorde i mitt knä. Nu är jag
hemma och handlat.
Patade nyss med Jacke. Det blev ingen fest för henne.
Så nu är hon på väg hem till mig. Mys :D



image4

Kommentarer
Postat av: AC

kolla gärna in min blogg....snart tävling dessutom...god kväll

2008-04-25 @ 19:37:27
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0