Erkännde

Ett erkännade kanske.
Jag vet bara att denna pojken sjunger grymt bra.
Idag har han fått nya fans. Vill jag lova.

http://www.youtube.com/watch?v=Ikil5na99U8



Dagen
Jag vaknar och känner att allt är bara skit.
Så det har inte blivit något pluggande alls
för min del idag och det är då synd att jag kommer få ig imorgon.
Mina tårar bara forsade ner för min kind.
Att man verkligen kan gråta så mycket av saknad efter någon/några.
Jag grät floder innan jag läst det inna det att Becca hade skrivit så
sjukt fin text. Tro ni inte att jag grät ännu mer då när jag läst.
Det vill jag lova att jag gorde.
Förlåt mig men jag kan inte sluta sakna dig Joel. Det liksom går inte.
Finn alltid något som påminner mig om just dig,

Maria kom hem och nu har vi haft lite film mys :D .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0