Cykel orientering

Denhär natten bestämde vi oss för att vara
uppe hela natten och det gick bättre för Jacke
än vad det gjorde för mig. Jag somnde vid fem
och Jacke vid halv sju. Jag somnade på tre sek.

Vid tolv så bestämde vi oss för att gå ut och gå,
men det blev en cykel tur. Och jag har då ingen
egen cykel så vi tog Jackes. Ont i bak och rygg
hade vi när i kom hem.
Tänka er vi cyklade inte till stranden. Först tog
vi en sväng till Råå. Vi cyklade en mycket
kringel krokig väg till Råå när det är bara raka vägen.
Det blev ett stop och in på kyrkogården vad nu gjorde
där har jag ingen aning om. En liten promenad var det
nog allt bara.;)

Vi fortastte färden mot nästa stopp som var ännu en
kyrkogård xD. Den låg typ i Ramlös eller något. Vi cyklade
och sedan gick vi in på en liten stig.
Efter ett tag så hande jag i geggan.
Jag lovar jag och Jacke höll på att dö av skratt.
Sen hande vi i Ättekulla eller något.

Eftersom min skor var helt reiliga och kalla
så cyklade vi hem till Jacke.
Musiken var på och så kom vi till låten
Keep holding on - Joel
Sen var den låten fast i huvudet tills man somnade för både
mig och Jacke.
Iallafall vi kom hem till Jacke på Dalhem på andra
sidan stan så bytte hon skor jag fick mina byxor
och sen fick jag låna strumpor och värsta strandskorna.

Vi cyklade hem till mig igen på Miatorp och en massa
mackaroner. Gått var det. Hiacka hade jag ocskå
för den delen. Helt plötsligt fick jag sådär
svårt att andas igen så fort jag andades med munnen
så tror jag skulle kväva mig själv med värsta hosta.
Efter ett tag så somnade jag och Jacke kunde verkligen
inte väcka mig.

När jag vaknde så var hon bårt xD,
Och vem satt inte då vid TV:n jo Maria. Hon hade tydligen
kollat in mig i mitt rum när jag sov.
Vi lagde mat sen nu är hon på jobbet igen.
Senare ska jag till hennes jobba och hänga med
henne hem till Hörby och imorgon ska
hem till Ryd och på kvällen blir det fest hos Walter.
Hoppas jag orkar mig dit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha cykelorientering var de allt :D

2008-04-29 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0