Becca ! <3

man känner att det är något som saknas . någon som fanns där varje dag vid ens sida . någon som man bara kunde åka till om det vore så . nu finns det inte kvar . nu kan man inte bara åka en mil för att få stöd eller för att bara vara . man känner ett tomt rum hos sig . det är saknade efter dig gumman . nu måste mn vänta flera dagar , flera månader , flera timmar efter dig . saknar verkligen dig just nu . jag behöver verkligen dig nu . behöver dig hos mej nu . vet inte om jag klarar mer utan dig nu . fyra dagar kan jag vänta ! mer klarar jag inte av . måste träffa dig . du är som min bensin till en bil :o man mååste ha dig i sitt liv . man måste träffa dig då och då för att kunna fortsätta leva . saknar dig fruktansvärt mkt nu :'(

Jag Älskar Dig Estelle <3

Den här texten är skriven av Becca !

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0